• Artikelarkiv
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Tip os
  • Udebliver avisen
  • Kontakt/Info 
    • Kontaktoplysninger
    • Annoncer Print
    • Annoncer Net
    • Udebliver avisen
    • Prislister
    • Tryksager
  • TV program
Vælg nyheder fra
  • dit lokalområde 
      Sjælland
    • Albertslund
    • Allerød
    • Egedal
    • Fredensborg
    • Frederikssund
    • Furesø
    • Gentofte
    • Greve
    • Helsingør
    • Herlev
    • Hillerød
    • Hornsherred
    • Hvidovre
    • Hørsholm
    • Ishøj
    • Køge
    • Lyngby-Taarbæk
    • Roskilde
    • Rudersdal
    • Solrød
    • Jylland
    • Ebeltoft
    • Esbjerg
    • Favrskov
    • Fredericia
    • Grenaa
    • Haderslev
    • Hinnerup
    • Kalø Vig
    • Kolding
    • Norddjurs
    • Randers
    • Skanderborg
    • Syddjurs
    • Sønderborg
    • Tønder
    • Varde
    • Vejen
    • Vejle
    • Vojens
    • Aabenraa
    • Aarhus
  • E-paper 
    • Midtuge
    • Weekend
I dag
19°
Røsler: Værste beslutning for idrætten

Røsler: Værste beslutning for idrætten

• Forside
  • Nyheder 
    • Lokale
    • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur 
    • Kulturnyheder
    • Det sker
    • Anmeldelser
  • TV
  • Fotos
  • Debat 
    • Læserbreve
    • Skriv læserbrev
  • E-paper 
    • Midtuge
    • Weekend
  • Konkurrencer
  • A-Å 
  • Nyheder
  • Lokale
  • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur
  • Kulturnyheder
  • Det sker
  • Anmeldelser
  • TV
  • Fotos
  • Debat
  • Læserbreve
  • Skriv læserbrev
  • E-paper
  • Midtuge
  • Weekend
  • Bil
  • Bolig
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Artikelarkiv
  • Konkurrencer
  • TV program
  • Kontakt/Info
  • Kontaktoplysninger
  • Annoncer print
  • Annoncer online
  • Udebliver avisen
  • Prislister mm.
  • Annoncer
  • Ugens annoncer
  • Tast-selv annoncer
  • Guide
  • E-Lokal Shop
  • Tryksager
  • Send os et tip
  • Om Cookie
  •  
  • Lokale sites
  • Sjælland
  • Albertslund
  • Allerød
  • Egedal
  • Fredensborg
  • Frederikssund
  • Furesø
  • Gentofte
  • Greve
  • Helsingør
  • Herlev
  • Hillerød
  • Hornsherred
  • Hvidovre
  • Hørsholm
  • Ishøj
  • Køge
  • Lyngby-Taarbæk
  • Roskilde
  • Rudersdal
  • Solrød
  •  
  • Jylland
  • Ebeltoft
  • Esbjerg
  • Favrskov
  • Fredericia
  • Grenaa
  • Haderslev
  • Hinnerup
  • Kalø Vig
  • Kolding
  • Norddjurs
  • Randers
  • Skanderborg
  • Syddjurs
  • Sønderborg
  • Tønder
  • Varde
  • Vejen
  • Vejle
  • Vojens
  • Aabenraa
  • Aarhus
Bil Bolig E-lokal shop Tryksager Guide
Tast-selv annoncer  
Ugens annoncer  
Fik du læst
Taarbæk Tennisklub fylder 80 år

Taarbæk Tennisklub fylder 80 år

Rekord i solrig Møllå Tour

Rekord i solrig Møllå Tour

Lyngby tændte nyt håb om overlevelse

Lyngby tændte nyt håb om overlevelse

NU renoveres svømmehallen

NU renoveres svømmehallen

Skriv læserbrev

Indlæg, der skal omhandle lokale emner, vil snarest kunne læses på vores netavis og bringes i den trykte avis, så snart der er plads. For at give så mange som muligt chancen for at komme til orde anmodes du om at skrive så kort som muligt, og maksimalt 300 ord. Husk navn og adresse, "anonyme" indlæg bringes ikke.

Overskrift

Skriv dit indlæg i boksen nedenunder

Afsender (Navn, Adresse)

Debatten lige nu

DEBAT:Stadion skandalen i LTK

Flertallet i Kommunalbestyrelsen bestående af A/C og SF har besluttet sig for model C.En rigtig dårlig beslutning, der ikke kommer hverken borgere, fans, bredde eller eliteidræt til gode.Dansk Folkeparti stemte for model A, men kunne sagtens have levet med model B.Model C er en pinlig lappeløsning...

21-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Udligningsordningen er asocial

Mogens Friis, Langs Hegnet 39. 2800 Kgs. LyngbyTroen på at udligningsordningen skaber mere lighed mellem de såkaldte rige og fattige kommuner er en økonomisk tankegang der passede til 1960'erne, men ikke i dag hvor transportskrukturen er god. Vi ser det ske, virksomheder lukker eller skruer op...

DEBAT: Idrætsbyggerier

Ole Mathiesen, Høtoften 20. Virum.DGO omtalte fornylig den stærkt tiltrængte renovering af Lyngby Svømmehal. Af den sparsomme omtale kunne man desværre ikke læse, om de meget slidte og halvuhumske baderum også ville blive bragt up to date. Ærgerligt og så kommer man desværre i tvivl!De sidste mange ...

DEBAT: Den rigtige stadionmodel?

Som fast tilskuer på Lyngby Stadion i mere end 20 år ved jeg at det trænger til at blive rigtig renoveret. Jeg er sikker på at hvis det stod til visse partier i kommunalkestyrelsen (ingen nævnt), var det eneste der skulle ske være, at man skiftede pærene på toiletterne fra 40 til 60 Watt.KÆRE...

20-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT:Forligsbrud koster Lyngby-Taarbæk Kommune dyrt

Til lommerne igen. Sådan lyder beskeden fra den radikale leder Margrethe Vestager til borgerne i Lyngby-Taarbæk Kommune, der i forvejen bidrager mest til udligningsordningen. Men Vestager forlanger lidt over 37 mio. kr. ekstra fra borgerne i Lyngby-Taarbæk Kommune. Og væk er løfterne om det brede...

19-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Om vilje til samarbejde

Af Gruppeformand Simon Pihl Sørensen (S) Den megen snak om alliancer i Kommunalbestyrelsen har ikke noget på sig- i hvert fald ikke alliancer hvor vi er med. Jeg eller andre socialdemokrater holder ikke hulemøder med enkelte partier eller samkører vores politik. Vi deltager åbent og fordomsfrit med ...

18-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Stadion: Fornuften sejrede

Borgmesteren, kommunalbestyrelsesmedlemmer og folketingskandidater fra Venstre citeres i pressen for, at der er masser af penge i kommunekassen til at hjælpe den private professionelle boldklub med et nyt stadium. Det er derfor forståeligt, at ejerne af Lyngby Boldklub satser og prøver at presse...

17-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: De Forenede Venstrepartier vil Konfrontation

Jeg vil gerne blande mig lidt i debatten om good governance i kommunalbestyrelsen, som tidligere er blevet rejst af Gitte Kjær-Westermann. Gitte nævner en række eksempler på diskussioner, der irriterer hende. Hun mener, at de fleste af os i kommunalbestyrelsen – altså med undtagelse af...

DEBAT: Respekt, lydhørhed og samarbejde.

Jeg er helt enig med Gitte Kjær-Westermann i (GW), at "Good Governance" er fint. Men hvad betyder det egentlig i forhold til det politiske samarbejde? Et godt samarbejde i kommunalbestyrelsen viser sig ved respekt for den politiske proces, om åbenhed, om sikkerhed for implementering af vedtagne...

DEBAT: Socialdemokratiet siger ja til samarbejde.

Jeg kan forstå, at Birgitte Hannibal (BH) er meget vred over, at jeg stille og roligt påviste, at de løfter, som Venstre gav i valgkampen ikke er indfriet af Venstre. BHs udsagn bliver ikke mere korrekt af at blive gentaget. Jeg fastholder naturligvis min argumentation, som jeg også har...

DEBAT:Giv os økonomisk demokrati

Med den nye udligningsreform, som regeringen og Enhedslisten har udarbejdet, får vi endnu mindre demokrati i Danmark. Jeg har altid set fornuftige i, at vi har direkte valg af de politikere, der forvalter vore skattekroner. Vi stemmer de personer og partier ind i Folketinget, som opkræver...

DEBAT: FURESØ STI - overlødig og dyr

FURESØ - STI - overflødig og dyrDer har i årevis været talt og skrevet en del om anlæg af en sti langs med Furesøen mellem Furesøbadet og Kaningården - I begge ender af en sådant sti er der som bekendt pragtfulde naturområder med tilhørende naturlige og anlagte stier hvor alle har adgang -...

DEBAT: Kan man stole på Borgmesteren?

Hvad skal man egentligt tro på hos Venstre i Lyngby?Kan man stole på Borgmesteren, eller taler han med to tunger?Eller vil han bare genvælges, koste hvad det vil?Ude i landet forsvarer Venstre udligningsreform og fastholder, at den er en nødvendighed for bæredygtigheden. Kilde: www.180grader.dkDe...

16-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Rød udligningsreform er fuldstændig uforståelig

Regeringen har nu valgt at bryde et tidligere indgået forlig om den kommunale udligning, og har sammen med den yderste venstrefløj besluttet sig for, at især de nordsjællandske kommuner nu skal betale endnu mere til en række andre kommuner. Regnestykket viser, at LTK næste år skal finde yderligere...

DEBAT:Unge jyske Venstre-folk forsvarer Løkkes udligningsreform

"Mange skattekroner går fra Jylland mod Sjælland til eksempelvis ministerier og andre store offentlige institutioner, hvilket er med til at generere vækst og arbejdspladser," påpeger unge Venstre-folk fra Jylland, efter at deres sjællandske partifæller har angrebet udligningsreformen.En række unge...

DEBAT: Lyngby - Det rene Grækenland!

Kære byrådsmedlemmer. Uanset om man stemmer på Konservative, Venstre, Socialdemokratiet, SF eller de Radikale, så bliver jeg som borger uendeligt træt af det indbyrdes kævl blandt vores folkevalgte. Når man følger debatten i DGO får man uværgerligt fornemmelsen af, at vi i Lyngby er lige så...

DEBAT: NYT i Lyngby: Børnehuset Rådhusbygningen!

Jeg er personligt stolt over, at være borger og bosat i Lyngby området.I min optik et af de smukkeste steder i Danmark.Men, når det kommer til driften af Lyngby Taarbæk kommune er jeg rystet!Dagligt sidder jeg og krummer tær over, at "professionelle" kommunalpolitikere på den mest amatør-agtige...

DEBAT: Fodbold og velfærd

Alt handeler ikke kun om fodbold i Lyngby.Kommunen mangler 100mil.kr. der er et stort underskud.Bunden falder ud af kassen, hvis ikke man passer på!Har I fodboldfans tænkt jer, at det skal gå ud over børn og ældre!Ok! I får et stadion, men ikke et stadion KUN til fodbold.I øvrigt ønsker Venstre en...

DEBAT:Simon Pihl's kongedømme!

Tillykke Hr. Simon Pihl!Du har endnu engang formået at ødelægge fremtidsmulighederne for fodbold i Lyngby Taarbæk kommune.Du har endnu engang stillet dig frem og sagt "stop" for alt fornyelse af Lyngby Stadion.Du har endnu engang bevist at du hader Lyngby Boldklub.Det er også fair nok at du har det ...

15-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Lyngby stadion igen igen igen..

Debatten omkring Lyngby stadion er blusset op igen.En debat der handler om finansiering, placering, eller renovering af nuværende placering, og en klar prioritering af bredde/elite idrætten..Der er 3 modeller i spil pt.Dansk Folkeparti vil arbejde for model A.Dansk Folkeparti i Lyngby- Taarbæk...

DEBAT: Kære Jakob Engel-Schmidt,

Lad ikke din kærlighed til Lyngby boldklub løber af med din ansvarlighed overfor Lyngby Taarbæk kommunes borgere - og skatteborgere. Hvis du sad i kommunalbestyrelsen ville jeg sige til dig 'stem med hovedet'. Det er farligt at drive en kommune med hjertet, mavefornemmelser el.lign.. Interesser...

DEBAT: Kære Søren Hoby: Stem med hjertet for stadionløsning A

Søren,Jeg skriver til dig, fordi jeg ved du holder mindst lige så meget af Lyngby Boldklub, som jeg gør. Vi har jublet sammen på stadion, når Lyngby BK har sejret, og vi har i mindre pæne vendinger ærgret os sammen, når resultaterne er gået imod klubben. På trods af, at den seneste sæson har budt...

DEBAT: Radikale og Venstre danner selv blok!

Er Radikales blokdannelse med Venstre måske bedre!Konservative, Socialdemokrater og SF samarbejder om at finde en afbalanceret løsning, der tilgodeser alle interesser i en ny Idrætsby og ikke kun et stadion.Der er ikke tale om en blokdannelse, men et samarbejde og det må vel udfra en bred...

DEBAT: Er fejlfinding og verbale øretæver Good Governance?

Af Gitte Kjær-Westermann, Kommunalbestyrelsen (V)...

DEBAT: Aviser for alle vinde

Anker Tiedemann, Krogvej 30A, 2830 VirumLægger man gamle aviser ud til storskrald, binder man en snor om. Men hvad sker der, hvis renovationsarbejderen løfter bunken i snoren?Hvis han er uheldig og griber lidt skævt, slipper aviserne måske ud af snoren og havner på jorden. Og hvad gør han så?Vi...

14-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: ACF-alliancen: Alt skal visne!

Af Henrik Brade Johansen,MKB, RV,næstformand i Kultur og FritidsudvalgetStadiondebatten handler ikke om stadion eller hvilken model, vi skal vælge. Den handler om, at AC-alliancen,desværre og uforståeligt støttet af SF, ikke kan leve med, at der kommer seriøs fremdrift i den store beslutning om...

DEBAT: Lige lovlig (letkøbt)

Venstres heppekor tager ingen ende med Gitte Lillelund Bech, som Cheerleader."Letbanen vil skabe vækst og udvikling med 66.000 nye arbejdspladser"Jamen, så byg letbaner i hele landet så er arbejdsløsheden på 164.500 helt væk.Der mangler en faktuel uddybning af den påstand, mine damer og herre i...

Den "billigste" stadionløsning kan blive den dyreste

Det forekommer ejendommeligt at læse, at lokalpolitikere i Socialdemokratiet og De Konservative har så travlt med at nedskyde Fritidsudvalgets beslutning om at anbefale stadionmodel A, ud fra argumentet om, at B og C vil være billigere for kommunen. Det er tilsyneladende ud fra en forældet...

DEBAT: Den "billigste" stadionløsning kan blive den dyreste

Det forekommer mig ejendommeligt at læse, at lokalpolitikere i Socialdemokratiet og De Konservative har så travlt med at nedskyde Fritidsudvalgets beslutning om at anbefale stadionmodel A, ud fra argumentet om, at B og C vil være billigere for kommunen. Tilsyneladende ud fra en forældet...

DEBAT: Lige lovlig let(bane)

For megen snak og for lidt handling. Det er resultatet af den nye røde regering, der først bebuder en rød betalingsmur – lægger den ned og derefter helt glemmer, at vi stadig har en kæmpe udfordring med vores kollektive trafik – specielt i Lyngby og omegn. Ja, for ikke at tale om...

DEBAT: Loppemarked i Lyngby

Hvor er det kedeligt. Man booker en stand, samler pæne ting sammen, glædersig til årets første loppemarked. Fint salg med gode nedslagpå tingene, alle er glade. Indtil........pludselig har jeg fået stjålet bådetaske og helt nye solbriller. Hvem synker dog så lavt, at man vil stjæleog så ovenikøbet...

DEBAT: Venstre vil hellere samarbejde end slås

Socialdemokraterne (A) vil gå langt for at sætte et andet parti i et dårligt lys, kan jeg konstatere. A prøver at sælge historien, at Venstre ikke holder sine valgløfter. Vi har tydeligvis forskellige opfattelser af succesraten for opfyldelsen af Venstres valgløfter, men vi tilhører jo også to...

DEBAT: Dyrehavegård – En forsinket julegave

"Min lillesøster på 10 år og jeg har vores hest på Dyrehavegård. Vi har fulgt med i skriverierne om Dyrehavegård – hvor borgmesteren Søren P. Rasmussen udtaler at "politikere har også ønsker". Så tænkte vi, at en lokalpolitiker måske ville være interesseret i at høre, hvad unge borgere som os ...

DEBAT: Tak for hjælpen

Lørdag d. 5. maj ca. kl. 9.20 på Skeltoftevej udfor nr. 15 kom jeg gående med min førerhund i rask fart. Uheldigvis faldt jeg over en kantsten og ramte hovedet direkte ned i fortovsflisen. Heldigvis kom nogle mennesker mig til undsætning, en mand hjalp med at ringe efter ambulancen og derefter min...

13-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Trolleybusser i sted for letbane?

65.000 passagerer om dagen, over 60.000 arbejdspladser langs med letbanen og tiltrækning af 20.000 nye beboere. Det er hvad konsulenthuset COWI forventer til en kommende letbane. Men kunne man ikke vælge et kompromis med trolleybusser. Male skinner på vejen hænge køreledninger op til glæde for dem...

12-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Letbanen og Ledigheden

Venstre mener, at letbanen vil give 66.000 arbejdspladser i ring 3 området.Det vil sige, at letbanen vil løse 40% af arbejdsløsheden i Danmark, hvor den samlede ledighed er på 164.200Virker det sansynligt!Jeg vil gerne advare mod den form for uansvarligt "gætteri", hvis man vil fremme sin politiske ...

11-05-12 | Læs hele indlægget

DEABT: Stadionplaner er endnu et skridt væk fra Vidensbyen

Det er med stor undren at jeg kunne læse historien i denne udmærkede avis i går om Kultur- og Fritidsudvalgets indstilling om bygning af nyt stadion. Lad mig med det samme sige at en forbedring af stadion er meget tiltrængt. At være i fodboldens bedste række skal være et spørgsmål om sportslige...

DEBAT: Lyngby Idrætsby og stadion med flere muligheder!

Vi står overfor en stor kommunal investering omkring Lyngby Idrætsby og det er der også ventet på! Vi skal have en visionær og fremtidssikret løsning og hvorfor ikke tænke flere aktører ind, som giver liv og synergi for hinanden? I Venstre ønsker vi Model A, da netop den vil kunne opfylde de ønsker....

DEBAT: Tværkommunalt samarbejde for kræftramte

Heldigvis overlever flere og flere i dag deres kræftsygdom. Men det kan være svært at vende tilbage til sit gamle liv. Det kræver træning og vejledning. Derfor er det enormt positivt, at Social- og Sundhedsudvalget onsdag eftermiddag nikkede til, at Lyngby-Taarbæk i samarbejde med Rudersdal og...

DEBAT: Nyt Superligastadion og "kys" til Dorete Dandanell, SF

Torsdag den 10-5-12 udtaler Dorete Dandanell, SF til Sporten.dk." Jeg er rigtig glad. Vi skylder det til både borgerne, idrætsudøverne, men også os selv. Det har jo stået på dagsordenen i over 25 år".Helt utrolig dejlig læsning!Dorete Dandanell, SF viser hermed viljen og modet til at "tænke store...

10-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Passer det ?

Et sært regnestykke COWI er fremkommet med:En letbane vil ifølge Cowi dagligt kunne få 7.000 bilister til at stille bilen og bruge letbanen i stedet for. (Dette svarer til 14.000 passagerer i døgnet.)Op til 12.000 flere vil rejse med kollektiv trafik. (Det er svarende til 24.000 passagerer i døgnet ...

DEBAT: Nyt stadion en god investering

Af Jakob Engel-Schmidt, Folketingskandidat for Venstre i Lyngby-Taarbæk...

DEBAT: Vi glæder os til et nyt stadion

Efter annonceringen af at udvalget indstiller til kommunalbestyrelsen at man finder penge til et nyt stadion, så må glæden da sprede sig i Lyngby. Kommunen har i mange år - og med rette - haft ry for at være en driftkommune, hvor den sidste nytænkning skete i forbindelse med storcentret og...

DEBAT: Letbanetal er forkerte

Projektet for letbanen ser lovende ud - indtil man begynder at gå ned i de enkelte tal og regnestykker.I Regionkommunerns folder står der:Fra Lundtofte til Glostrup er der 19 stationer ruten er på 20 km og køreturen er på ialt 32 min. Hvis man regner med et ophold på hver station på 1 min. er der...

DEBAT: Det undrer mig !

Man behøver såmænd ikke at være lodsejer i området ved Furesøvej, for at forstå at en offentlig sti gennem baghaven ikke vækker jubel., og man behøver heller ikke at være lodsejer på stedet for at kunne begejstres over udsigten over Furesøen fra den kommende sti, som alle lodsejerne i området jo...

09-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Spaltevis af varm luft

Af Jakob Engel-Schmidt, Folketingskandidat for Venstre i Lyngby-TaarbækAvisens debatspalter hjemsøges i disse uger af en debattør med et meget afslappet forhold til sandheden. Flere gange har en Hr. Friis Schæfer beskyldt særligt Venstres politikere for al verdens ulykker og fremturet med decideret ...

DEBAT: Endelig en Konservativ der vil samarbejde

Det er da rigtig dejligt at høre fra en Konservativ der ikke vil modarbejde men tværtimod samarbejde - det har vi ikke været forvent med siden valget.Lad os håbe det vil smitte af på de folkevalgte på rådhuset også i de røde partier....

DEBAT: 28 elever i klassen er ikke usædvanligt i LTK

Forældre advarer mod for mange elever i børnehaveklassen, skriver DGO den 8. maj. Artiklen handler om, at forældre til kommende elever på Lundtofte Skole er betænkelige ved antallet 28 i en klasse, og derfor forlanger, at 56 kommende elever fordeles på tre klasser.Indrømmet, jeg havde de samme...

08-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Rettidig omhu - også i Byplanudvalget

Under overskriften "Politisk ledelse skal sikre ordentlige arbejdsvilkår" taler Simon Pihl Sørensen om omhu og politisk ledelse i forbindelse med omfattende bilag til en sag.Men hvad med manglende bilag til en sag?Mandag den 7. maj kl. 10.28 har jeg pr. mail modtaget et juridisk notat i sagen om...

08-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: En ond grøn drøm

Kære Borgere i Lyngby - sæt politikerne på plads, og stands dette vanvittige projekt, som vil ødelægge og ruinerer kommunen.Store dele af Letbaneprojektet er fuldstændigt skørt på hele ring 3.Når man læser projektet letbanen, Loop City og Grønt Lys tegner der sig en ond grøn drøm forude med...

07-05-12 | Læs hele indlægget

TV
Dramatisk jomfrutur: Bakkens rutschebane afsporet
Dramatisk jomfrutur: Bakkens rutschebane afsporet
12-årig starter kræft-indsamling: Donerer selv 20.000
12-årig starter kræft-indsamling: Donerer selv 20.000
Lyngbyspiller spiser sig skadesfri
Lyngbyspiller spiser sig skadesfri
Pernille Aalund: Mænd er overflødige
Pernille Aalund: Mænd er overflødige
Læserbreve - Top 10

DEBAT: Kære Søren Hoby: Stem med hjertet for stadionløsning A

DEBAT: Stadion: Fornuften sejrede

DEBAT: Om vilje til samarbejde

DEBAT: ACF-alliancen: Alt skal visne!

DEBAT:Forligsbrud koster Lyngby-Taarbæk Kommune dyrt

DEBAT: Fodbold og velfærd

DEBAT: Dyrehavegård – En forsinket julegave

DEBAT: Er fejlfinding og verbale øretæver Good Governance?

DEBAT: De Forenede Venstrepartier vil Konfrontation

Den "billigste" stadionløsning kan blive den dyreste

Nyheder på e-mail
Modtag nyheder på e-mail hver dag
Forsiden netop nu
Ny træningsform hitter i Bondebyen

Ny træningsform hitter i Bondebyen

Hvilken vej skal kommunen gå?

Hvilken vej skal kommunen gå?

Next Minute holder fest i Templet 1. juni

Next Minute holder fest i Templet 1. juni

Protester udskyder formandsrokade

Protester udskyder formandsrokade

Sidste skoledag i sommervejr

Sidste skoledag i sommervejr

Punktum sat i stadionsagen fra Lyngby

Punktum sat i stadionsagen fra Lyngby

Fra en til syv i Damhuset

Fra en til syv i Damhuset

Virkelighedens historier og gode gensyn

Virkelighedens historier og gode gensyn

E-paper

Midtuge

Weekend

E-lokal Home

E-lokal Travel

Sommerudflugten

Tillykke
Guldbryllup
Guldbryllup Lone og Johannes Jensen fejrer guldbryllup lørdag den 2. juni. Venner og familie inviteres til morgenmad kl. 9 på Rødkildeåsen 17 i Munkerup, Gilleleje. Stort tillykke fra Torben, Susanne, Helle, Stefan og Maria
Se flere
Fik du læst
Sov under åben himmel i det grønne område

Sov under åben himmel i det grønne område

Motorvejsulykke: Bil landede på taget og brød i brand

Motorvejsulykke: Bil landede på taget og brød i brand

Cykelstjerner lagde vejen forbi Lyngby

Cykelstjerner lagde vejen forbi Lyngby

Legende piger ramt af skud

Legende piger ramt af skud

loading...
Lokalavisen.dk - Sjælland
Trafikkaos: Pengesedler fløj rundt på motorvej

Trafikkaos: Pengesedler fløj rundt på motorvej

Normalt bliver en motorvej kun spærret, hvis der er sket en ...

Ni anholdt efter kæmpeslagsmål i Nordsjælland

Politiker rystet over politi-lukning

Smugkig på kæmpe feriecenter

Lyngby får ikke nyt stadion: Det gamle renoveres

Nikolaj Lie Kaas får hovedrollen i Jussi Adler-krimi

Det nye akvarium åbnede dørene

Ugens annoncer

Vælg en bestemt kategori - eller

se alle ugens annoncer
Guide - i dit lokalområde
Dinnertime v/Jesper Nielsen
Bolig Eksklusiv ApS
Toft Vin Lyngby ApS
Skolen For Kropsbehandling - Lyngby
Facebook

Mest læste

• Mand skar sin tå af med plæneklipper
  • Kvinde på shoppetur overfaldet på p-plads
  • Formandsrokade i to politiske udvalg
  • Punktum sat i stadionsagen fra Lyngby
  • Det sidste halmstrå bristede
  • Akuttelefon har ringe effekt
  • Telefon 116 000 for misbrugte og bortløbne børn
  • DEBAT: Idrætsbyggerier
  • Kulturpenge til stort Beatles-projekt
  • DEBAT: Udligningsordningen er asocial

112

• Kvinde på shoppetur overfaldet på p-plads
  • Mand skar sin tå af med plæneklipper
  • Dramatisk jomfrutur: Bakkens rutschebane afsporet
  • Ny bølge af nummerpladetyverier og bilindbrud
  • Cyklende indbrudstyve smidt i fængsel

Seneste læserbreve

• DEBAT:Stadion skandalen i LTK
  • DEBAT: Udligningsordningen er asocial
  • DEBAT: Idrætsbyggerier
  • DEBAT: Den rigtige stadionmodel?
  • DEBAT:Forligsbrud koster Lyngby-Taarbæk Kommune dyrt
  • DEBAT: Om vilje til samarbejde
  • DEBAT: Stadion: Fornuften sejrede
  • DEBAT: De Forenede Venstrepartier vil Konfrontation
  • DEBAT: Respekt, lydhørhed og samarbejde.
  • DEBAT: Socialdemokratiet siger ja til samarbejde.
TV - Mest sete
Køer lukkes på græs: Se dem hoppe og springe

Køer lukkes på græs: Se dem hopp...

Søndag var det køernes dag i Danmark. Og forårsfesten blev fejret p...

Se Bjarne Riis' 17 nye BMWer

Se Bjarne Riis' 17 nye BMWer

BMW-forhandleren Jan Nygaard i Lyngby har indgået en sponsoraftale ...

Ekskærester er guld værd

Ekskærester er guld værd

Foråret er over os og amorinerne er i luften. Det betyder, at flere...

DET SKER - i Lyngby-Taarbæk
22-05
Spillemandsdansen spiller op til folkedans på Lindegården
22-05
Cirkusrevyen 2012
24-05
Cirkusrevyen 2012
I samarbejde med KULTUNAUT.DK
Se flere

loading...
Afstemning
Ønkser du en Bilka til Lyngby