Anfører Mathias Tauber og målmand Mikkel Andersen iført den nye Lyngby-trøje.
Anfører Mathias Tauber og målmand Mikkel Andersen iført den nye Lyngby-trøje.
Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

Også ny en hoved-sponsor er på plads i Lyngby BK

Entreprenørnvirksomheden Jönsson A/S var allerede at finde på kamptrøjen, da Lyngby mødte Brøndby søndag

Lyngby Boldklub Det er det den omvendte verden. For mens de dårlige historier om Lyngby Boldklub nærmest stod i kø for at komme ud i sidste uge, er det nu de positive historier, der kæmper om opmærksomheden.

Umiddelbart i kølvandet på meddelelsen om, at Lyngby Boldklub er reddet af lokale erhvervsfolk, kunne klubben med glæde fortælle, at man har fået ny hovedsponsor: Entreprenørvirksomheden Jönsson A/S.

Og allerede søndag var virksomhedens logo at finde på brystet af Lyngbys kamptrøje.

Entreprenørvirksomheden Jönsson og Lyngby Boldklub har indgået et samarbejde netop om et trøjesponsorat, og samarbejdet træder i kraft med øjeblikkelig virkning.

”Lyngby Boldklub er en meget sympatisk klub med stolte traditioner og en unik talentudvikling. Vi vil gerne være med til at støtte projektet og sikre, at klubben kan fortsætte. Vi er rigtig glade for, at vi kan være med til at hjælpe klubben nu og her,” siger Thomas Normann, administrende direktør i Jönsson A/S, i en pressemeddelelse. Han fortsætter:

”Vores håb er, at klubben overlever. Der skal nok komme mange flere sponsorer nu og med nye ejere, men der skal flere “Lyngby-friends” på banen her og nu, som jeg forstår det. Man kan blive medejer fra 50.000 og op til en million, så klubben kan få ro til at sikre eksempelvis en af de udenlandske interessenter. Som sponsor er vi stolte af, at der med vores og en række erhvervsfolks hjælp fortsat skal spilles superligafodbold på Lyngby Stadion - startende i dag” fortalte Thomas Normann til pressen søndag.

Fra klubbens side er man både glade og rørte over en større sponsor så hurtigt i forløbet.

“Det viser jo alt om Lyngby-brandet, at en stærk og professionel entreprenør som Jönsson stiller op, endda mens klubben er ved at blive reddet. Jeg tror, at den professionelle nye ejerkreds, der bygger på kompetente og realistiske erhvervsfolk, allerede smitter. Jönsson-sponsoratets signalværdi er uvurderligt. Hele Lyngby håber, at det kan åbne døre til flere seriøse sponsorer” siger Birger Jørgensen, direktør i Lyngby Boldklub.

Publiceret: 12. Februar 2018 13:15

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder og
annoncer hver dag fra Det grønne område